Veelgestelde vragen

Bestellen

Om via de website een bestelling bij Verploegen te doen, moet u ingelogd zijn. Om in te kunnen loggen dient u klant te zijn bij Verploegen. Nog geen klant? Inschrijven kan hier

Zonder registratie is het niet mogelijk om via de website bestellingen te doen. U kunt dan aankopen doen in één van onze vestigingen.

U kunt artikelen aan uw winkelwagen toevoegen uit onze catalogus. Vanuit uw winkelwagen kunt u uw bestelling plaatsen of de bestelling opslaan als bestellijst. 

Bestellen is ook mogelijk via:

  • verkoop@verploegen.nl
  • Aan de balie in onze vestigingen. Klik hier voor de adressen en openingstijden.

Uw order wordt na invoer van uw bestelling per mail bevestigd.  Wanneer uw order gereed is voor bezorging of afhaal, ontvangt u ook nog een definitieve gereedmelding. 

Na bevestiging van uw order kunt u de order niet meer wijzigen of annuleren. Neem contact met ons op om de wijziging door te voeren of om de order te annuleren. 

Via 'mijn verploegen - mijn orders' kunt u uw orderhistorie bekijken.  

De weergeven prijzen binnen onze webshop zijn exclusief BTW. 
Naast de brutoprijs wordt ook uw klantprijs weergegeven. 

U kunt bestellijsten aanmaken met artikelen die u regelmatig besteld. Dit kunt u doen via 'mijn verploegen - mijn bestellijsten'. Daarnaast kunt u ook uw winkelwagen opslaan als bestellijst.  Een order één op één hergebruiken of dupliceren is niet mogelijk. 

Het is niet mogelijk om als particulier een bestelling te plaatsen via de webshop. U kunt wel aankopen doen bij één van onze vestigingen.  

Wanneer u ingelogd bent kunt u rechtsboven kiezen voor een afhaal vestiging. De voorraad van de gekozen vestiging wordt weergegeven. Wanneer u kiest voor een bezorging dan word de voorraad van de distributiemagazijn weergegeven.