Veelgestelde vragen

Mijn account

Consumenten kunnen geen klant worden bij Verploegen. Professionele afnemers kunnen klant worden door zich hier te registreren bij Verploegen. Na registratie zal er contact met u opgenomen worden om de aanmelding te voltooien. U zult uw inloggegevens ontvangen per mail. Zonder registratie is het niet mogelijk om via de website te bestellen.

U kunt een mail sturen naar webshop@verploegen.nl om uw klantnummer op te vragen.

U kunt onder het inlogscherm uw wachtwoord opnieuw opvragen, via "wachtwoord vergeten".

Ja, nadat u bent ingelogd kunt u onder “mijn Verploegen” uw wachtwoord wijzigen.

Houd uw inloggegevens altijd geheim. Als derden misbruik maken van uw logingegevens en vervolgens bestellen, dan krijgt u wellicht de factuur thuisgestuurd. Is uw wachtwoord toch in handen van derden gekomen, stuur dan zo snel mogelijk een mail aan webshop@verploegen.nl of bel 070-3602924. Wij kunnen dan uw account blokkeren en u voorzien van nieuwe gegevens.